Susana, Susana (2020) Strategi Penerapan Marketing Mix pada Warung Kaki Lima di Kota Tanjungpinang. Project Report. Universitas Internasional Batam. (Submitted)
|
Text
k-1641025-abstract-en.pdf Download (175kB) | Preview |
|
|
Text
k-1641025-abstract-id.pdf Download (200kB) | Preview |
|
Text
k-1641025-bibliography.pdf Download (286B) |
||
|
Text
k-1641025-chapter1.pdf Download (539kB) | Preview |
|
|
Text
k-1641025-chapter2.pdf Download (317kB) | Preview |
|
|
Text
k-1641025-chapter3.pdf Download (405kB) | Preview |
|
Text
k-1641025-chapter4.pdf Restricted to Repository staff only Download (459kB) | Request a copy |
||
Text
k-1641025-chapter5.pdf Restricted to Repository staff only Download (576kB) | Request a copy |
||
Text
k-1641025-chapter6.pdf Restricted to Repository staff only Download (318kB) | Request a copy |
||
|
Text
k-1641025-chapter7.pdf Download (233kB) | Preview |
|
|
Text
k-1641025-cover-id.pdf Download (54kB) | Preview |
Abstract
Pelaksanaan kerja praktek ini bertujuan untuk membantu menyelesaikan permasalahan yang terjadi pada bauran pemasaran di Warung Kaki Lima didalam strategi penerapan bauran pemasaran karena tidak pernah melakukan promosi untuk memperluas target pasarnya. Warung Kaki Lima didirikan pada tahun 2018 dengan bantuan 15 orang karyawannya. Penulis mengerjakan aktivitas kerja praktik ini di mulai pada tanggal 15 Oktober 2019 sampai dengan 15 Desember 2019. Menggunakan bauran pemasaran yang tepat merupakan hal yang penting dalam mengembangkan usaha. Memilih strategi pemasaran yang baik akan meningkatkan pendapatan suatu tempat usaha. Untuk membuktikan bahwa bauran pemasaran sangat berpengaruh besar jika digunakan dalam membangun suatu usaha penulis ingin mengimplementasikan marketing mix yang tepat untuk memperluas target pasar. ********************************************************************** Marketing mix is the completeness of the sales instruments required by an effort to get a marketing mission when it meets the target of the buyer, in the strategy of implementing the marketing mix, Warung Kaki Lima never do promotions to expand their target market. Warung Kaki Lima was founded in 2018 with the help of 15 employees. The author worked on this practical work project on 15 October - 15 December 2019.. This method is important in developing a business. Choosing a good marketing strategy will increase the income of a place of business. For this reason, this report will serve as a record of the results of implementing the ideas of the authors that have been designed for Warung Kaki Lima.
Item Type: | Monograph (Project Report) |
---|---|
Additional Information: | Similarity: 11 |
Uncontrolled Keywords: | Marketing Mix |
Subjects: | H Social Sciences > HF Commerce > Business > Marketing. Distribution of products |
Divisions: | School of Economic and Business > Management |
SWORD Depositor: | Admin Repository Universitas Internasional Batam |
Depositing User: | Admin Repository Universitas Internasional Batam |
Date Deposited: | 04 May 2020 03:43 |
Last Modified: | 04 May 2020 03:45 |
URI: | http://repository.uib.ac.id/id/eprint/2943 |
Actions (login required)
View Item |