Penerapan Sistem Pemasaran Palm Spring Resto Pool and Bar

Putri, Viera Afandri (2020) Penerapan Sistem Pemasaran Palm Spring Resto Pool and Bar. Project Report. Universitas Internasional Batam. (Submitted)

[img]
Preview
Text
k-1541101-abstract-en.pdf

Download (1MB) | Preview
[img]
Preview
Text
k-1541101-abstract-id.pdf

Download (1MB) | Preview
[img] Text
k-1541101-bibliography.pdf

Download (286B)
[img]
Preview
Text
k-1541101-chapter1.pdf

Download (285kB) | Preview
[img]
Preview
Text
k-1541101-chapter2.pdf

Download (290kB) | Preview
[img]
Preview
Text
k-1541101-chapter3.pdf

Download (287kB) | Preview
[img] Text
k-1541101-chapter4.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (370kB) | Request a copy
[img] Text
k-1541101-chapter5.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (296kB) | Request a copy
[img] Text
k-1541101-chapter6.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (280kB) | Request a copy
[img]
Preview
Text
k-1541101-chapter7.pdf

Download (353kB) | Preview
[img]
Preview
Text
k-1541101-cover-id.pdf

Download (188kB) | Preview

Abstract

Kerja Praktek ini memiliki tujuan untuk merancang dan mengetahui sistem bauran yang tepat untuk digunakan pada Palm Spring Resto Pool & Bar agar dapat meningkatkan hasil penjualan dan mampu bersaing dengan pesaing terdekatnya. Metode yang digunakan adalah dengan melakukan wawancara, observasi, perancangan, penerapan dan serta evaluasi. Hasil dari wawancara yang dilakukan dan observasi yang di jalankan menciptakan hasil penentuan dari masalah yang dihadapi oleh pemilik dan dari hasil ini penulis dapat merancang system yang akan diterapkan. Kemudian dilakukan adanya evaluasi untuk mengetahui apakah hasil dari 4P yang telah dirancang dapat membantu permasalahan pemilik usaha. Sistem ini untuk mendapatkan hasil dari penerapan 4P pada Palm Spring Resto Pool & Bar yang dirancang sedemikian rupa aar dapat memberikan informasi yang baru dan menambah loyalitas pelanggan dan mendatangkan pelanggan yang baru. Penerapan 4P ini diharapkan agar dapat bermanfaat bagi perusahaan dan dapat dikembangkan kedepannya. ********************************************************************** This vocational training aims to design and find a hybrid system that is suitable for use at the Palm Spring Resto Pool & Bar to increase sales and compete with closest competitors. The methods used are interviews, observation, design, application and evaluation. The results of interviews conducted and observations made produce results that determine the problems faced by the owner, and from these results, the author can design the system to be applied. Then evaluate to determine whether the 4P results from the design can help the business owner solve the problem. This system is designed to achieve 4P results at the Palm Spring Resto Pool & Bar, which is designed to provide new information, increase customer loyalty, and attract new customers. The 4P application is expected to be beneficial for the company and can be developed in the future.

Item Type: Monograph (Project Report)
Additional Information: Similarity: 24
Uncontrolled Keywords: Marketing Mix, Product, Price, Place, and Promotion.
Subjects: H Social Sciences > HF Commerce > Business > Marketing. Distribution of products
Divisions: School of Economic and Business > Management
SWORD Depositor: Admin Repository Universitas Internasional Batam
Depositing User: Admin Repository Universitas Internasional Batam
Date Deposited: 30 Apr 2020 06:49
Last Modified: 30 Apr 2020 06:50
URI: http://repository.uib.ac.id/id/eprint/2730

Actions (login required)

View Item View Item